Познай какво е на този език ^ ^

Ja, jag och Tim valde ju som sagt Badminton. Det gjorde visst Delding och Gnipping med, och Hagelin Strååt också. Schkremmande!

Aja kan berätta lite om min dag istället. Först så hade vi matte, på vilken jag gjorde två tal då det är omöjligt att göra kubikmeter och liknande då ens lärare inte är närvarande och vikarien är... svårförstådd.
Men sen hade vi SO där vi fånade oss genom att lämna in SV uppgifter, vilka jag självklart trodde jag hade hemma och inte lämnade in. Skulle mejla dem till Julie igår men då krånglade internet istället, trevligt! :O
Men på musiklektionen, kom vändningen på dagen. Våran låt gick perfekt - om man inte räkande med sången. Nella var inte med för att Jonas & Fridström hade varit lustiga nog att gömma den (i min innerficka på jackan för övrigt) och JP fick sjunga ensam. Men det gick bra för henne, trots att hon helt plötsligt stod ensam! Efter det kom lektionen vi alla längtar efter hatar! SLÖJD! Peder var lika inkompetent som vanligt, hjälpte sina favoriter som vanligt men han hjälpte mig faktiskt två gånger på en timme idag. Nytt rekord! Vi fick sluta fem minuter tidigare som vanligt, men idag kändes det inte lika kul då syslöjden slutade efter halva lektionen för att de "tittade på film" -.-

(snabbspolning)

efter skolan så satt jag, Pannich och Luffs kvar. Pannich arbetade med (utöver sin blogg) matte och de gjorde Lovis också. Suddenly, kom Petter in! Han letade efter sin älskarinna Julie Froidevaux, som gömt sig bland de andra lärarna och fikade, med undanflykten "konferens". Sen gick Rosanna, och senare Petter. Då satt jag o Lovis kvar o pratade strunt. Sen undrade Malin (8a) om hon kunde komma o de va såklart hon kunde. Så då satt vi i 45 minuter och bara snackade skvaller, hela tiden! näringsrikt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha, låter som en riktigt kul dag jue ^^

SV: hehe mja, det tycker jag inte. Kan skriva myyyyycket längre än det ;) hihi

2009-03-05 @ 14:52:27
URL: http://trillingsystern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0