Sjuk -.-

Jahaja här sitter jag i min egen skit... eh ja, bildligt talat. Jag sitter alltså i mitt ostädade rum. Usch! Jag får städa det imorgon. Jag kan bara städa innan kl. 8 på morgonen... Jag är  totalsänkt då så jag orkar inte tänka att "jag orkar inte" eller "jag gör det sen". Effektivt! Eller såklart jag kan efter, men då tar de längre tid ^^

Imorn kommer jag inte till skolan heller :( Alla lär ju sakna mig något otroligt ^_^ not!
Men vi ska ha gymnastik på gymnastiken (?) imorgon, så jag missar ju inget gigantiskt roligt. Har inte lärt mig det nya schemat, men jag skulle sluta 14.15 iallafall. eller 15.15. Hursomhelst så slipper jag 6-7 timmar och femton minuters plågeri xD

even dough it's a hell staying home! Det är sååååå bååååring! O_o otroligt boring! Men jag ska försöka klara mig igenom en dag till och kommer förhoppningsvis på fredag :D

Kan nån i min klass säga vad vi har för läxor? Vill inte va helt körd liksom ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0