National Treasure 2

Älskar verkligen den här sortens filmer! Tänk er bara känslana att stå på en plats där ingen stått på 600 år, eller mer. Eller att hitta den legendariska gyllene staden, som européer letat efter i århundraden!

Fantastisk film! 5/5 ^^

btw, jag mår fortfarande dåligt så det är inte säkert att jag kommer. Säger mest till dom i min grupp. Inte för att nån av dom läser min blogg, men ändå x)

Vi köpte en mikro idag xD (äntligen!) jag har knappt överlevt.. har levt utan mikro i tre dagar! Mina föräldrar köpte även en extern hårddisk som jag la över alla mina foton på. På 11 månader har jag tagit 11827 foton :P cirka 1000 i månaden! Haha till mitt försvar kan jag säga att jag fotar landskap och sånt. Plågar inte mina klasskamrater (Fast Vevve anser det -.-). Men kom igen, det var jävligt länge sen eller hur!?!

Kommentarer
Postat av: Ola

Hmmm... I've had my camera for a year and took maybe 50 pictures ^^ Oh no, wait, more on holiday ^^ But in fact, muuuuuuuch less ..



National Treasure 2? ;D Well, the first was fun. I should see the sequel too...

But first I'm gonna see the Defiance with Daniel Craig and the Duchess with Keira Knightley ^^

2009-01-24 @ 21:42:49
Postat av: danten89

who's Ola ;)?

2009-01-25 @ 16:59:05
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Jonas

National tresure är lika bra som... en mexicanks åsne show!

2009-01-26 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0