Farsta

Idag var jag i Farsta. På vägen dit fick jag ta emot en massa verbal misshandel och alla mina fel och sånt, men sen blev stämningen lite bättre. Vi köpte french hotdog (med myyycket vitlök^^) och sen gick vi och fikade. Stötte på farmor och Iréne. Iréne kom ju hem precis från London. Hon berättade att all kollektivtrafik stängs av den 25 dec :O även fast engelsmännen firar jul då är det ju helt sjukt! :O

Aja, så vi fikade och så sneglade jag åt höger, och där såg jag Tom Gnipping med sin pappa. Spännande! Det var dagens höjdpunkt! :P
Iréne visade lite bilder från London, bl.a ett akvarium, ett enormt, akvarium som hon sa att vi måste se i mars. Hon visade bilderna på en iphone (:D:D:D) som jag lekte lite med. Vill ju ha en ipod touch, som är nästan exakt som en iphone. Det var nog dagens höjdpunkt förresten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0