Farsta

Igår åkte ja, Micke, Valle, Tom och Tim till Farsta direkt efter att vi slutat. Vi genade genom der Wald ^^

Sen tog vi 831 o vi va framme typ kvart i ett. Det första var att Tim tog ut pengar, två gånger, och Valle, två gånger! (Gissa om tanterna bakom såg missbelåtna ut!). Sen gick vi och åt på Burger King, Tim åt två menyer ^^ Han orkade dock inte äta upp båda så micke fick hälften. När de skulle dela på baguetten blev det en mysig sörja med baguettevbröd, sallad, tomat, sås och senap som trillade ner i min mat. najjs!

Sen gick Tim köpte Jeans. Tog cirka en kvart. Efter det  kom valle på att han också skulle ha, femton minuter till! :O Men när det var gjort, så gick vi och fikade (dvs. Valle o Micke åt kladdkaka med någon konstig sörja på) för 30 SPÄNN! :O vi satt där i typ trekvart, sen gick vi till H&M och kollade på tjocktröjor... Och sen skulle jag hem om jag ville ha skjuts, så jag gick 20 över 2. Jag fick inte skjuts ändå, det blev en kall väg hem. Micke smsa att alla var på olika bussar o tåg på väg hem ett par minuter efter att jag gått...

vad är väl livet utan mej? :O :P

Kommentarer
Postat av: Valls

Det är dyrt att fika. Jag skulle kunna köpa en iPhone, använda den för att ringa till ett bageri i Australien, be dem skicka hit bakelsen via flygplan, och det skulle ändå vara billigare än att gå på ett fik i Farsta!



Uttjatat? :P

2009-01-17 @ 19:09:54
URL: http://deldemar.blogg.se/
Postat av: Marcus

liiite utjatat bara ^^

2009-01-17 @ 19:16:36
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0