Zeldemar

igår (eller ska man säga idag? :P) hade vi filmkväll hos Valle. Jag fick skjuts dit av pappa, och vi åkte förbi Skogås och hämtade upp Malin på vägen. Vi va hos Valle klockan 8 prick, vi kom innan segisarna Lovisa och Company som typ tog tjugo minuter på sig att gå från ishockeyhallen? Aja men sen satt vi i typ en timme och funderade film och pladdrade, tills vi bestämde oss för att gå till Maritime och hyra film ( blev I am Legend). Jag, Malin och Rossie orkade inte med hela så vi satt typ o snacka o sånt medan de kolla färdigt på filmen och lite på kjellmania, men de hann inte så långt (förlåt karrou, jag blev tvingad ^^). Efter filmen satt vi och pratade till cirka halv fyra, då jag typ halvsov. Då fick Karrou den brillianta idén att de skulle rita på mig, eftersom jag ändå sov... Det sa hon när jag låg en halvmeter bort i valles säng, vid fullt medvetande. Jaja hon har sett för mycket porrfilmer, speciellt Lotta från sprutgatan! Sedan, gick vissa och spelade poker och tvingade in mig i spelet, nån gjorde all in o ja fick skitmkt ^^ Men ja orkade inte va me, så tim o karrou snodde mina marker o ja la mej för o sova på valles helt och ohållet obekväma matta! 03.47 fick jag ett sms av min mor, "vill du bli hämtad, inge senare än nu" och då det inte spelar någon roll om jag sover där eller sover hemma ;)

Det jag lärt för dagen, fråga aldrig om någon gråter, fick en smärre utskällning av en viss icke-gråtare pga de -.- XD

Vi var förresten, Rosanna, Malin (Broman), Tim, Karrou, Luffs,  TM, (Förlåt Malin xD)  :D oj, och valle såklart haha!

Dock så sov Rosanna typ efter att mupparna sett färdig på filmen, så somnade rosanna o sov typ till kl 4. Jag åkte hem, och vi skjutsade hem TM och Rosanna o Luffs en bit på vägen. Rossie såg riktigt nyvaken ut, sa mamma :P





Kommentarer
Postat av: Malin

jassådu, så det var 2 st tim där? hmm, måste missat den där andra ;)



2009-04-09 @ 22:47:49
Postat av: Rossie

hahah xD :P ofta hon sa xD

jag tror typ den där "utskällningen" kan .....möjligtvis....typ kanse....kommit från mig (A) xD

2009-05-08 @ 14:58:32
URL: http://pannich.blogg.se/
Postat av: Marcus

Haha njae kom från Karrou xD

2009-05-30 @ 21:47:21
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0