Reklamfilm

Jag, Karrou, TM, Luffs, Tom har suttit i typ 2 timmar med att skriva manus och allt sånt. Skitkul! Hahaha vi hade så jävla mycket idéer, att vi fick ta bort typ 70% av dem. haha vi e bäst! Sen kom Valle me också. Vi måste göra en reklamfilm på circa 2 minuter, med alla våra idéer skulle det tagit minst 10 =) Hursomhelst så var det en av de roligaste stunderna i skolan hittils!


VI ska vara färdiga på fredag, helst! Jag och Valle ska redigera filmen i helgen hemma hos honom, och så borde (måste) de andra i gruppen också komma!..

Vi har haft två lektioner istället för 3 idag, vi slog ihop so:n och svenskan till en lång lektion utan rast, så det blev lite tungt men det var värt besväret! nu är vi bäst :P

Många andra grupper ska ju typ åka nånstans, som Jennie o JP's grupp som ska till Stureplan etc. Men vi ska bara vara i skolan, mellanstadiet närmare bestämt. Fast dock så är belysningen asdålig så jag tror inte att det kommer gå att spela in där  (:


Kommentarer
Postat av: Jen

varför mellanstadiet?

2008-11-26 @ 12:59:33
URL: http://nennji.blogg.se/
Postat av: Marcus

Det var Karrous idé ^^

2008-11-26 @ 13:00:13
Postat av: Malin

erkänn att den reklamfilmen som ni fick se som var min och ex antal andra ifrån min klass var grym!?

haha, före&efterbilderna in my <3



...



se till att göra det bra bara, Julie har lovat oss att få kolla på dom när de är klara ;)

2008-11-26 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0