idag

Idag var jag i skolan såklart. Vi hade gympa idag, sophie hade lektionen (Tennis). Jag har aldrig kört tennis förut,  men det gick bra tycker jag själv. Körde med Rosanna och Jennie och mötte typ Ronja och Tom. Jag gjorde flera poäng mot Jonas, tror dock inte att han gjorde sitt bästa. Löfman ägde jag totalt =) sen efter skolan gick jag med lovve ner till musiksalens grupprum och arbetade med so:n. Dock fick jag inget gjort, babbla bort tiden. Sen, vid 5 så var jag ashungrig så då gick jag, och monnia kom efter så ja behövde inte gå ensam till centrum ;) Sen kom jag hem, åt, badade, kollade på 2 ½ men och satte mej framför datan 19.33. najjs =)

någon som vill gästblogga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0