hos tim

jag kom till Tim vid åtta, för vi hade pysseldag med släkten, det har vi alltid en lördag i November. Men det är lika tråkigt som vanligt, (ikke so morsomt, monnia^^). Det är ingen som vill göra nåt, alla vill bara sitta o göra julkort. haha fast ja har typ ingen att skriva julkort till (för jag pallar inte skriva o skicka julkort!). Vi e så jävla dåliga på det i imin familj, så vi har slutat att skriva årstal på julkorten, så att vi ska kunna skicka dem vilket år som helst för att det aldrig blir av! :P Men hursomelst så var aj där kl. åtta, alla andra hade typ varit där sen sju. De kollade på Silent Hill. scaaaaary (..)^^ Fast jag satt inne med karrou, Luffs och Rossie och Daniel i Tims rum. Karrous chips luktade pyton^^ JSen gick vi ut och hade världes snöbollskrig. skitkul! Fast Daniel, Rossie, Luffs gick aldrig ut :( Sen kollade vi på någon film på nedervåningen. Det var typ jag, Lovve, Johan och Tom. Nån film med Johnny Depp. Nånting "hollow" hette den. Sedan pratade vi lite, fast vid 3 mådde jag så jävla illa så jag ringde pappa och frågade om han kunde hämta mig, vilket han gjorde. Jag låg och sov nån timme, men vaknade av att någon ritade på min rygg. Jag har ett litet vackert "h" där nu. Och ett hjärta på kinden. :P

jag har satt upp en bild på idol-anna på min vägg. snyft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0