Full tupp!

Insåg just att fullt upp blev full tupp ^^

okej jag skriver i ordning.

I fredags hade jag träning, då var Karrou med. Det tog ett tag att få henne på rätt köl, men när hon väl var igång då gick det bra. Hon var mycket bättre än mig när jag började :P

Det jag saknar från min gamla blogg är de roliga smileysarna...


men iallafall, jag duschade efter träningen sen kom mamma och hämtade mej o skjutsade hem mej till kusin Clarin. Vi firade Micke (52) och Christopher (22!!!). Jag och Christopher satt och kollade på idol samtidigt som vi diskuterade politik och arkitektur :P najjs som fan! Sen åkte vi hem och Johanna sov över. Vi ska kalla det "den barnsliga helgen". Det är riktigt skönt att vara barnslig, att släppa loss! Vi satt typ o spela the sims 2 till typ 12  sen sprang vi ut o typ körde kull med rickard. Vi vann :P Sedan, när det började bli mörkt så satte vi på termobyxorna o tog med min kamera. Som några vet, så är det mycket skog och ängar där vi bor. Så vi skulle fota så många registreringsnummer som möjligt, jag räknar fortfarande just nu! Sen sov hon över en natt till, fast inte med mig. För jag måde jätte-illa på kvällen och typ efter 6. Men ja mådde bättre på söndagen, men då orkade jag inte gå på träningen. Visade sig att varken jag, tim, Karrou eller TM varit där satt :)

hursomhelst, om någon frågar så gör jag so:provet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0