anna

Shit anna är ute ur idol!! buhuuu! ja har gråtit floder.. nästan^^

nee men seriöst, antingen måste folk ha tänkt "alla andra röstar på henne". För hon var skitbra! Fast hursomhelst, så tycker jag att Johan Palm var den andra bästa i kväll (Dock hörde jag aldrig kevin, han är min favorit efter ANNA). SÅ NU FÅR JAG BARA HEJA PÅ KEVIN!!!! buhuu!

Okej, men nu måste jag börja göra mig i ordning. Vi hade pysseldag med släkten, och jag missbrukade glittret (hehe!) det tog 1 timme att ta bort allt glitter från golv och soffor (och tak :O). Hela jag är täckt med det, och jag kletade ner mina jeans med någon underlig substans (nej, inget sånt!) så ja får ta mina mjukisbyxor :( fast det kan vara ganska skönt! vet dock inte om jag ska sova över hos tim eller bli hämtad runt 3. Jag får se...

Kommentarer
Postat av: Malin ala 8A

Se det från den ljusa sidan Marcus, Johan stod med näst minst röster, vilket förhoppningsvis (om alla röstar som i fredags) att Johan åker ut i kommande fredagsfinal!



Höhö, och sorry för att jag dissade dig på SMS ;<<< Jag var så trött!

2008-11-22 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0