Eurovision + artikel

Det är ju fulltständigt befängt! Öst röstar bara på öst! 18:e plats? jag pratar givetvis om Eurovision song contest. Den har blivit allför influerad av öst. Öst är väl 70% av rösterna, inte konstigt att bara öst-bidrag vunnit de senaste 3 åren. Hero var topptippat, men det kunde ju självklart inte öst låta vara. Nej då röstar de flesta östnationer på Ryssland, Armenien och Serbien i top 3. Samma för de flesta länder. Jag tycker att öst och väst ska få exakt lika många poäng, och sedan delar man upp poängen mellan länderna. Då kan bara en låt som är omtyckt i både öst och väst vinna. 

nu har jag skrivit min uppsats i både engelska, SO och hkk. hkk:n lämnade jag in fel uppsats, men hon ska få den rätta... nån gång. SO:n får Julie imorgon. Engelskan... betyget jag får på uppsatsen får jag i slutbetyg... är säkert på att det blir mvg i så fall. Men däremot tyskan... det var samma sak med tyskaprovet, det betyg jag får där får jag i slutbetyg. Och det kan gå hursomhelst, vg eller mvg :) nej nu ska ja spela dataspel hej hej.

PS: Rosanna och Micke är ett så guuuuligt  par... när blir bröloppet? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0