Påsk + pappa 42

I lördags var jag med mina mobbade kusiner ^^ och firade påsk. Vi åt nån korv, nån inte-så-god-revbensspjäll och potatis. Sen gick vi ut och körde nån slags hemgjort kurragömma (de va apmörkt, skitkul!). Sen stannade vi där till typ 12, och under den tiden spelade jag Johanna Klara och min mobbade lillebror utan namn tecken. Ja och Johanna vann med 102 poäng :P Sen åkte vi hem, och igår rensade vi ut HELA systugan och fortsatte rensa ut farmors stuga. Det blir bra det där, jag ska bo i snarkstugan (Den heter inte så än, men när jag flyttar in hehe)
Och idag firar vi pappas 42 års dag, vilket möttes med kommentaren: Är du pensionär än pappa? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0