Flatenbadet

Idag var vi på flatenbadet, men jag är så trött så jag orkar inte berätta allt, så jag stjäl min vita ängels berättelse:

"Idag så cyklade klassen till Flaten badet (som ligger typ vid Skarpnäck). Det var rätt så kul, tills alla ungjävlarna kom och ockuperade hopptornet.
Några fler nackdelar:

Ungjävlarna var högljudda.
Vattnet var kallt, jag lär lida av eventuella köldskador.
Solen var varm, så jag lär även lida av eventuella brännskador.
Min Cola låg i solen, den blev också varm.
Jag fick solskyddsfaktor i ansiktet.
Men... annars var det bra.

Bara så ni vet, jag har mjölksyra i benen och min rygg är fuktig av svett. Detta kan bero på att jag har dålig kondition, eller kanske därför att jag har cyklat upp för 3 jävligt branta backar på vägen hem (Min gata heter "Backslingan" för en anledning). Men jag överlevde. Eller jag tror det i alla fall."

hehe, en skön fisk den där snubben. Jo, jag kan kort-sammanfatta allting.

Vi åker till flaten, bussproblem. När vi kommer på bussen hör vi att tom stylat men trillat av och slagit i huvudet. han hade ju hjälm, varför använde han den inte? jo, för att han är 15........
senare när vi är där så kom jag på att jag inte fick bada!! och det gjorde jag inte heller, i en timme. Sen vart det plums i plurret serru :D jag plågade tim ett tag, och gick upp. Sedan märkte jag, 7 minuter innan bussen gick, att någon stulit mitt busskort. Då blir man glad.... Men det skulle ändå gå ut nästa vecka. Sen gick jag till farsta o köpte jeansshorts som matchade skjortan, wohoo! träffade David o Klara, vilket sødt par :)

Kommentarer
Postat av: Deldemar

Sno min berättelse?! Nä, fy faan va lågt!

...

Tack! :D

2008-06-04 @ 23:44:22
URL: http://Deldemar.blogg.se
Postat av: Karrous

Han stylade inte, han slog inte i huvudet.
Han körde för fort och cykeln slidade eller vad man ska säga, han tog emot med armbågen och skrapa upp knät och armbågen.

2008-06-05 @ 15:37:05
URL: http://karrous.blogg.se
Postat av: marroux

tom sa att han slog i huvet.

2008-07-01 @ 13:35:20
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0