Julklappar

Jag fick följande:

-Bärbar dator
-600 kronor (som ska gå till mamma och pappa, då de la ut pengar. Jag och mamma och pappa samlade gemensamt till den bärbara datorn!)
-Arn: riket vid vägens slut, film!
-Rubriks kub
- Harry Potter och dödsrelikerna (nu blir det spännande och se hur den slutar, vem dör egentligen?) på hörbok.
- Company of heroes (geek i know ;) )
- Ett The Sims-spel
- 3 olika sorters hörlurar :)
- Faktakalendern 2009 från Farmor
- Duschcreme från min kusin (?)^^
- ett par vantar


asså om ja skulle fått välja själv skulle jag inte velat ha så mycket presenter, jag känner mej så jävla bortskämd! Men jag fick lite som "tröst", för den här hösten har varit otroligt jobbig för mitt psyke...


Men nu ska jag spela the sims,


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0