Inlägg

Jag hatar att man måste skriva rubriker... Kommer aldrig på ett riktigt bra namn på den...

Okej kan berätta lite idag. Som bekant lyckades jag fjäska till mig lite extra sovmorgon, (lite?) till 12.40. Så vi hade lektion i exakt tre timmar, till 15.40! Sen sprang jag ner till centrum, skulle egentligen försökt hinna till kvart-i-bussen, men jag kom typ en minut tidigare. Danne missade sin me, så han tog tåget 8) Men jag väntade tålmodigt på min buss, och till slut kom den. Den som väntar på nåt gott väntar (alltid) för länge. Asså jag hatar verkligen att 742 ALLTID är minst fem minuter sen.

Sverige förlorar med 24-15 mot Tyskland. Grr! vi som spelade lika mot Ryssland, världens bästa handbollslag, i lördags.

Men hursomhelst, då tog jag bussen, pratade med christel (Pontus mamma) som genast frågade vilket gymnasium ja ska välja. Sen gick hem, och satte mig framför datan. Philip, Rickards Kompis är här så de ska ha datorn snart. Och då är det tajm för mig att plugga (helvetes skit f*tt) tyskan. Alltså, tyskan tar upp halva mitt liv. Varför ska världen bestraffas med det germaniska språket tyska?

Kommentarer
Postat av: Malin

wtf!? varför får aldrig vi sovmorgon!?

vi yngre är så... orättvist behandlade :(

2008-12-08 @ 20:09:46
Postat av: asia

heeej jag har tråkigt men hur skafar man blogg? kanske vill ha det. ha det bra ses i motgon elr någon

2008-12-08 @ 21:18:49
Postat av: asia

heeej jag har tråkigt men hur skafar man blogg? kanske vill ha det. ha det bra ses i motgon elr någon

2008-12-08 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0