Idag

Sov till elva idag, fy fan va skönt (de gjorde jag iof i går oxå men ändå ^^) Så ja va uppe vi typ 12 och åt frukost. Cheriosflingor o mjölk... mmmh! (Ja malin, mmmh!)

Sen så kom släktens gammeltanter och Tommy! Det var.... jättekul! Kröp i princip runt på golven för att undvika den JÄVLA glögglukten (Jag spyr av den!!), så jävla vidrig!! Men de gick vid 5, och då fick jag duscha för jag skulle klippa mej hos Amanda, som vanligt! Så jag var där till 21.30, mamma o lilleman klippte sej me. Jag toppade bara håret, samma "form" men lite kortare bara. Satt och pratade politik, militär och Ryssland med Christopher ganska länge. Han e inte hemma så ofta, så de blir spännande att få prata me han. Vi ska som vanligt fira julafton hos dem,,och denna gången ska han va me! JIPPI!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä fyfan för frukost! Urk säger jag bara :O

2008-12-21 @ 22:13:20
Postat av: Rossie

kolla i min blogg, svara på frågorna, du är utmanad

2008-12-22 @ 14:18:31
URL: http://pannich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0