Betyg

Jag har pratat med Maria idag. Jag har VG i matte, biologi, teknik, fysik och kemi! Pratade även med Julie, under tiden vi kollade på "crash". Bra film, men jag tycker att alla de där ser likadana ut.. Men hursomhelst så hade jag MVG i Samhälle, Religion, historia och geografi! jippi! Ska räkna ihop alll mina poäng...

Jag behöver 190 för att komma in på den linjen jag vill, sam-arkeologi på östra gymnasiet i skogås. Förra terminen hade jag 240. Denna terminen har jag...

MA = 15
NO = 60
SO = 80
BI = 15
ID = 15
HKK = 10
MU = 10
ENG = 20
SPR = 20
SL = 10 (pga en viss idiot)

allt tillsammans är 255, men jag är nära att få 15 poäng till (i HKK, Musik, och Slöjd)


"I Los Angeles är rasismen och det grova våldet aldrig långt borta. En grupp på 8-10 stadsbor kommer på olika sätt i kontakt med varandra under 24 timmar och de berörs alla av våldet och rasismen. En rik hemmafru tror att den latinamerikanske låssmeden Daniel är en kåkfarare och gängmedlem när han är i själva verket är en hårt arbetande pappa till en 5-åring och som flyttat till ett lugnt villaområde för att slippa en våldet som ständigt var närvarande där de bodde tidigare. En svart kriminaldetektiv kallar sin älskarinna för mexikanska trots att hon är från El Salvador. En persisk butiksägare skaffar sig en pistol för att kunna skydda sig från galningar och får en låssmed att byta ut låset, men tror han blir lurad när låssmeden råder honom att skaffa en helt ny dörr. Inbrottstjuvar vandaliserar butiken och butiksägaren åker hem till låssmeden för att göra upp. Svarta killar ser rädsla i vita människors ögon när de möts på gatan. "

Tim & jag pusslade ihop den här! Vi anade att Karro hade en sån här relation!



lite julbelysning lyser upp våra mörka dagar...

Kommentarer
Postat av: Rossie

JAAAA :D :D :D :D NI PUSSLADE IHOP LAPPEN SOM KARROU onda ögat (mot Karrou) REV SÖNDER :D XD

Det var inte jag som skrev den (A)

2008-12-11 @ 17:49:11
URL: http://pannich.blogg.se/
Postat av: Marcus

haha såklart!!! vi e inga loosers ;-)

2008-12-11 @ 18:07:09
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0