Omdömen, utvecklingssamtal och elevstödjarval

Nu är det min tur att skryta, om betygen!! FINALLY!! Och karro, det är inget fel med att vilja tala om för folk att man har bra betyg, vi bara retar dig! Men du ska veta vad kul det är xD

Jo, jag gifte mig med Rosanna idag. Eller, hon gifte sig med mej, jag sviker ju inte Tim! Och Therese och ---^^

Therese hittade en lustig skylt: Hon hade precis sagt nånting om att jag var otrogen mot henne, och så hittade hon en skylt där det stod : ÄLSKLING MARKUS! /TESSAN (!)... Riktigt läskigt faktiskt, någon från FBI sitter vid sina kontorbord och spionerar på en oskyldig människas liv... Eller, jag vet väl inte om jag är oskyldig egentligen, fråga Morpheous xD eller kanske ett dolda kameran program... - jag ska nog fråga therese imorgon!

Jag har precis gått in på 8a.bloggagratis.se och sett Julies kommentar som har rubriken "Gamla hundar kan visst sitta":

"Det har tagit mig ett bra tag (en mindre evighet om man ska vara mer exakt...) att komma fram till hur man skriver ett inlägg... Men nu tror jag att jag har förstått hur det går till:-) Hrm...är inte så uppdaterad på tekniska finesser... Vill bara förtydliga att vi inte kommer att träffas utanför ICA kl 16.50 den 10:e april, utan kl 8.30 i musiksalen. För er som nu är märkbart förvirrade så är det nästa musikalheldag som jag skriver om. GLAD PÅSK världens BÄSTA KLASS!!!!! :-) Julie"

Och då undrar jag, varför skulle vi ha träffats utanför ICA 1650 en sketen torsdag och repetera manus? Och världens bästa klass stämmer nog inte, men väl skolans ser-inte-ut-att-gå-i-åttan-klass ^^

För nån vecka sen fick man skriva på en elevstödjarlapp, om man kan tänka sig att vara elevstödjare och varför just jag borde vara det. Jag vill gärna vara elevstödjare, och kryssade därvid i den lilla minimala rutan som sitter otillgängligt så man kladdar ner handen i allt bläck man skrivit tidigare xD jävla fransmän... Själv röstade man på Pontus och Tim :P Pontus ställde inte upp, (that blond bastard) men tim (the brown beach) ställde upp! Hoppas jag blir vald ^^

shit, nu kom jag på att det är Sverige pussas och kramas nu, med Björn Gustavsson! det får man inte missa!!!

Shit dreimal, jag måste läsa ut en engelskabok till på fredag... Jag ska nog låna den svenska versionen istället, och så vet jag ju handlingen xD Man måste vara smart serru...

Förresten, många har sagt att jag skulle passa i svart hår, typ som alex har, så jag ska väl testa det nån gång... eller ja vet inte, skriv en kommentar om vad ni tycker...

Nej ja måste duscha innan Sverige pussas o kramas så auf wienerschnitzel!


Kommentarer
Postat av: Ronja

aa det var värkligen lite läskigt med skylten hihi

2008-04-04 @ 17:48:57
Postat av: Ronja

du och dina fransmän

2008-04-04 @ 17:51:31
Postat av: karrous

"Nu är det min tur att skryta, om betygen!! FINALLY!! Och karro, det är inget fel med att vilja tala om för folk att man har bra betyg, vi bara retar dig! Men du ska veta vad kul det är xD"

wtf?! Marcus va dillar du om? Jag fick inga dåliga betyg!? shit...?!

2008-04-06 @ 11:55:25
URL: http://karrous.blogg.se
Postat av: marcus

hm va? jag sa att det inte är fel att säga att man har bra betyg??

2008-04-07 @ 17:14:15
URL: http://marroux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0