tröööööött

Ja, så kan man väl beskriva min dag..

Kan skriva den i kort.

Gick till bussen 9.20 och var där 9.30 (gick snabbt!) och bussen ska gå 09.41 och jag ser bussen gå, elva minuter för tidigt. Då får man stå i 40 minuter och frysa bara för att jävla sl alltid sabbar allt! Men när ja kom dit så ägde ja Darion ofc o Tim lite grann, (hämnd för "oseriös" XD). Sen gick jag med tom upp till Skogås Centrum och tog 742 (som gick fem minuter för tidigt, tur att ja va där). Börjar undra om det inte är så att de har ändrat tiderna men inte uppdaterat tidtabellerna. För 742 är otroligt sällan ens i tid. Den har kommit i tid fyra gånger på de två år jag har åkt den. Så nej, det är nog nya tider.

Nu känner jag att jag börjar bli förkyld, skickade precis min version av "min själ är rusig". Känns så jävla skönt att ha den gjord, för poesi är ju för det mesta skit!

men au revoir på er alla!

Kommentarer
Postat av: Valle

SL sabbar ALLTID allt. Tyvärr så finns det inget annat sätt att ta sig runt på... Jävla fascister

2009-03-08 @ 01:36:34
URL: http://deldemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0