Hur jag tillbringat dessa dagar...

Ja det är ett svar vi alla vill ha. Svaret är 42! HAHAhAH! XD okej man måste vara litterärtönt för att fatta den (Okej, inte vara med i töntklubben, men man måste läsa rätt böcker! ^^)!

Måndag: hade jag så jävla ont i halsen så jag gjorde exakt ingenting, jag sov till 15 och halvsov resten av dagen. Man ska ju faktiskt sova bort problem ;-)
Tisdag: Vaknade vi sju, gick och la mig igen. vaknade 14.30. Var lite yr, lite ont i halsen. (Gick ju på droger, dvs. magnecyl så jag hade inte lika ont i halsen!)
Onsdag: Hade ont i halsen, mådde väldigt illa, orkade inte resa mej. snark! Men var uppe klockan 7 faktiskt :P (dvs vaknade kl. 7 pga av jag glömt stänga av larmen, sov till 10:))

:)) är en smiley med dubbelhaka xD

btw så kan jag tillägga att jag är sjuukt yr! Jag har liksom trillat baklänges flera gånger för att jag är så yr. Och det är inte det vanliga att man reser sig för snabbt. nej nej, jag är überyr! vilket ord ^^ Speciellt idag. Jag har liksom bokstavligen trillat över tröskeln ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag är en förstaklassig bok-hatare, men jag vet faktiskt vilken bok "svaret 42" kommer ifrån ;) Liftarens guide till galaxen, aight? :P

2009-01-22 @ 20:28:04
Postat av: Marcus ofc

haha you're right xD



men resten av Sveriges befolkning är för obildade ;-)

2009-01-22 @ 21:12:05
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0