Nationella proven

Har precis gjort färdigt nationella. jippi! Det kändes bra faktiskt! Jag var färdig typ kvart i elva men väntade på Darion som va färdig halv tolv :/
Men det kändes bra så ja e nöjd. Gick ner och åt och sen kom Parkis. Så jag och jp satt och åt gooda potatisbullar (var tog rossie vägen?! :O). Sen gick vi upp till h2 där snälla mats öppnade åt oss. Så nu sitter vi här och gör läxor, dvs inte alls :P 

 Fast nu vet ja inte vart hon gick! :O hon har varit borta ett tag :P

oj där dök hon upp. Hon blir just nu nerbrottad av pooyan XD

han sätter sig gränsle över honom, på samma sätt som han gjorde på Malin Murvel i 8a. Dom är båda smittade! :O 

Kommentarer
Postat av: Malin

det är så in i helvete synd om mig alltså. dels gjorde han det, satt gränsle över mig på en bänk och hade sitt anskite 2 mm ifrån mitt och klämde på mina kinder ( :S :O ), lite senare under dagen kom han in i vårt klassrum och körde ner hela jävla handen/armen längs min rygg INNANFÖR min tröja. INTE okej.

för någon dag sedan tog han mig på börstet dessutom. och han går runt och sparkar mig på röva hela tiden.



hihi, skulle typ lätt kunna få honom avstängd från skolan pga sexuella trakasserier och .. våldtäckt? haha. vider är vad han är.

2009-02-05 @ 20:25:38
Postat av: Marcs

haha ja det låter najjs som fan xD :p NAAT!

2009-02-05 @ 22:59:37
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0