Nationella + Näringslära = lätt!

Jag var i och för sig inte nervös inför nationella, men desto mer för Näringsläran. Dock kan jag meddela att svenskan var förvånande lätt. Detta såg jag som ett litet vanligt prov, inte som ett nationellt prov :o Och näringsläran... Jag övade på heeelt fel saker, men det kändes dock ganska bra. :) Tror inte det gick lika bra för Ronja, hon bara gick ut därifrån trots att hon lovat att vänta på mig. Hon va inte i skolan heller. Hon gick bara hem :O

Okej då kan jag säga att jag sprang ner till bussen och såg den åka, missade den med några sekunder. Då gick jag och köpte Pellets till kaninerna, vilket visade sig skulle vara totalt meningslöst. Jag gick ut ur butiken (den bredvid pizzerian) och såg en liten röd nissan. Jag gick närmare och såg en liten moster sitta i den. Så jag gick och pratade med henne. Hon väntade antagligen på kusin Amanda som kommer med tåget. Och mycket riktigt kom hon traskande efter ett tag. Vi pratade lite sen gick jag till min buss och åkte hem. Min mobil har börjat visa ytterligare ett symptom, den stänger bara ner sig. Senare idag så stängde den bara ner sig pga lite batteri. Inga varningar kom! :O Jag hade fullt batteri och helt plötsligt så hade jag inget :O Men jag gick av bussen och hann gå cirka tjugofem meter innan påsen sprack och all kaninmat (pellets) flög ut över marken. jippi! Mwaha, såg i ögonvrån när jag gått därifrån att en tjej med tre hundar hade fullt sjå med att få bort dem från att äta pelletsen ^^

Oj nu ber mamma mig kolla min mail. Det lär vara en överraskning där ;-)

Kommentarer
Postat av: Valls

Hundar som äter pellets? Skandal :O

2009-02-03 @ 22:59:10
URL: http://deldemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0