^^

För tre dagar sen, dagen innan nationella (onsdag) var jag på öppet hus på östra med tom ...
Det var ingen annan där, så vi fick en privat rundgång eller va det heter.
Senare så åkte ja till farsta, skulle gyma med mike o Tim, men så följde Malin o Lovve med och så kom Emelie och Monnia så tillslut så blev de najjs ;) Tom hade gjort ett skämt med min jacka, så jag sprang upp till skolan och hämtade den (han sa att han tagit den) men ja hann me samma buss (jag visste att tim skulle gå på bussen utan mej o möta upp mej i farsta istället, så de va bra att han fick bestämma för ja gick på vid... eeeh stortorpshallen eller nåt :P) Så först gick alla runt och kollade på när Lovve shoppade, och sen gick främst ja o tim o micke till jack and jones och så gick vi och åt.
jag, valle, tim, micke, malin, emelie gick dit, men inte micke o lovve för dom tappade vi bort i H&Ms underklädesavdelning (...)

Igår då, så hade vi heldag på musiken. Allting flöt på någorlunda bra till efter lunch, då vi behövde ringa ambulansen med Malin. Eh ja, fick värsta panikångesten ... Men Berith kom o ambulanser ( 2 st) och allt löste sig, bra Malin ;)

o Nationella gick G/VG gissar jag på, nu ska jag geeka coh med delding ^^

baaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0