snyft snyft!

Jag har kopierat från JP:s blogg (parkheden.blogg.se).

"Till min kära klass.
klass 9a snart 10 år tillsammans kan inte fatta att jag har kännt er i 10 år och ska snart splitras från er. sista året, sista julbordet, sista påskbordet och sista skolavslutnigen allt är för sista gången. gud jag blir fan tår ögd när jag skriver detta. men jag vill bara förmedla till er hur mycket jag älskar er alla. vissa mer vissa minder men på ett sätt älskar jag er alla och kommer sakna allt med er. alla era olika skratt, alla era skämt allt allt. vi alla är så olika kan inte fatta att vi stod ut med varandra i snart 10 år. vi har ju så pass olika intressen men ändå så funkar vi så bra ihop. ni har gjort så mycket för mig. och jag vet att jag inte alltid varit en sån shyst klass kompis jag har sakt saker som jag tyckte om er då. jag tyckte ni var såna jävla töntar och trode jag själv var bäst. men jag inser idag att det är ni som är bästa. förr ville jag inte gå till skolan för att jag visste att ingen skulle prata med än. jag visste att ingen skulle vilja va med mig efter allt jag gjort mot er. jag visste att jag inte skulle bli förlåten på ett tag. en gång var det så nära att jag böt skola men ni hjälpte mig inse att det var inte värt att börja om någon annan stanns för ni började så smått prata med mig och jag kände mig som en i gänget. och som det är nu känns allt mkt roligare. ni får mig gå upp och känna en sån stor glädje. det känns mycket lättare för ni finns där och stöttar mig som du rossana du säger alltid att jag är så bra på tyskan och det får mig att bli så jävla glad. du får mig alltid på humör även fats jag är ledsen. du är en sån vän alla borde ha.eller du karolina med dina underbart tråkiga skämt om linjaler och stolar och allt vare är. dina skämt får mig att skratta och må bra. och du har varit en av mina bästaväner sen 6års och efter 6 så försvann allt ihop och det är därför det är så jävla skönt att ha dig tillbaka. och du Therese du är en sån person som jag alltid kan prata med och även du har än gång varit en av mina bästaväner och jag hoppas vi kan förstärka våran vänskap. lovisa underbara lovisa du som alltid skrattar åt mina otroligt dåliga skämt genom det förstärker du mittsjälvförtroende och jag älskar att vara i samma sälskap som dig. du är en undebar vän. och nella tiderna du och jag har hafft finns ju inte längre och ibland tänker jag tillbaka och jag saknar det. kanse inte att vi var fjortisar och skippade lektioner utan dig. och jag måste bara säga att du har mognat jätte mkt och du har förändras till en mycket snällre och försåndig nella. och du kommer för alltid förbli min vän jag älskar dig. och till er alla andra jag älskar er otroligt mycket med men dessa personer får mig att må så jävla bra tack ska ni ha hela 9A jag kommer föralltid älska er eran jennifer."


shit, ja kommer verkligen sakna klassen, alla på olika sätt. Jag håller med dej totalt jp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0