Nyår på Söder

Faan vi kom en minut försent! Hellsike! Men folk skjöt fyverkerier överallt hela tiden, himlen var täckt av färger. så coolt! :P

En kompis från Polen ringde mitt i allt, vill bara tacka för det!

Alla har väl druckit några glas för mycket, så det blev en synnerligen glad stämning. Nu ska jag kolla på Arn 2 eller "fullpackat" med Robert Gustavsson. Hmm vet inte vad jag ska välja^^ Tror jag är sugen på lite komedi.

Ska bara säga att jag sov till 15.30 idag ^^ och jag sov hela natten... - REKORD!

Kommentarer
Postat av: Ola

Hahahaha I should tell Bartek that he has his own place on your blogg :D

We went to sleep at 8.00 am (morning it is ;D) and were sleeping for 3 hours. It was the first time when I wasn't sleepy after so little of sleep ^^

2009-01-02 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0