Idag

Ställde mitt alarm på 10, men det gick inte -.- (eller så stängde jag av det, somnade om och glömde allt som jag ofta gör :P). Så mamma kom och väckte mej kl. 12, då mådde jag illa. Så jag låg kvar till 3, sen gick jag upp och åt frukost. Vid 5 satte jag mej framför datan till typ 7. Sen hjälpte jag mamma med maten, det blev hamburgare och potatisklyftor. mmh!

Sen spelade vi som sagt poker. Riktigt kul, börjar lära mig reglerna. Dock så vet jag itne vad själva "delen" hette, texashold´em tror jag det var :)

Ska dra ner på smileyserna, texterna blir så röriga, eller hur? :P

^^

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Neej...jag gillar smieys (A) :P :) xD ^^

2009-01-04 @ 23:22:45
URL: http://pannich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0