Hur svensk är jag?

Snodde från Tessas blogg ^^

[x ] Ditt efternamn slutar på ...son, lund, gren, holm
[X] Du vet någon som har samma förnamn som du
[X] Du vet någon utanför din släkt som har samma efternamn som dig
[ x] I din familj är ni 2 barn
[x] Du bor i villa
[] Du bor i en tätort
[X] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
[X] Dina föräldrar har gift sig
[  ] Din pappa är yngre än din mamma
[  ] Din familj har en bil av ett svenskt märke
[  ] Din pappa heter Lars
[  ] Din mamma heter Anna (i andra namn)
[x] Du har blåa ögon
[X] Du har tillgång till Internet hemma
[X] Du har egen mobil
[X] Du har ett eget rum
[  ] Du har varit i Danmark
[x] Du har varit i Norge
[X] Du har varit på Gotland
[X] Du vet vilken av vänern o vättern som är störst
[X] Du vet vad värnern o vättern är för något
[x] Din familj har en husvagn
[X] Du känner någon som har husvagn
[X] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[X] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[X] Du idrottar minst 2 gånger i veckan
[X] Du har/ har haft en hund/katt
[X] Du får månadspeng / studiebidrag
[x] De flesta i din familj är blåögda
[X] Du äter snabbmat
[X] Du följer en serie på TV
[] Du är kär (typ..)
[  ] Du är född i mars, april, juni, augusti eller december
[] Du är blond


Multiplicera antalet X med tre.

Jag är 78% Svensk ;D

Kommentarer
Postat av: Ola

Jag är 78% Svensk ;D -> 178% menade du ^^



2009-01-10 @ 18:59:12
Postat av: Ola

Hm, jag är 41% svensk ;D Hahaha where?! Can't see it ^^

2009-01-11 @ 16:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0