Kusiiin Juhin!

Mein Kusin Johanna är här.

Vi var ute i cirka en timme och plågade Rickard med snöbollar och sen gick vi in och åt good tacos!

Sen spelade vi Bowling (i cirka 3 timmar!) på Wii. Haha i början ledde hon med 4-0. Men jag tog igen det och nu står det typ 9-8 till mig ^^ Men hon är definitivt en naturbegåvning.

Sen kollade vi på härliga melodifestivalen. Hahaha har nog inte skrattar så gott på riktigt länge! Och som om det inte räckte, så körde vi bowling och sen var det ROSA PANTERN, en ny version från 2006! Skrattade jävligt mycket då med också :D

Kusinen min visade mig en sida där man kan ladda ner musik från youtube. Fast det är hemligt. Hysch!

Kommentarer
Postat av: Valls

Rosa Pantern funkar inte utan Peter Sellers... RIP :(

2009-02-08 @ 12:50:12
URL: http://deldemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0