Skoljoggen

Inget fiasko.... de e väl de man kan säga..... 32 minuter..... sprang om Pannich de sista 10 metrarna... känn dig ägd! :P

Fick ett vg pga mitt kämparanda, fick nån slags astmaatack. Men ja sprang in i mål, tog min astmamedicin o sprang vidare :P De va väl bra?? ;D

vem ere som ska köpa mjukisbyxor o gympadojor idag??? FAAAEEEEN, inte ere ja för ja ska ju ta hem rickard -.-'

aja får ta dt på torsdag, måste ha de tills på fredag iallfall. Då fick ja inte va me för att ja inte hade nåra skor...... Ni kan fråga Tim hur jeeefla förbannad ja va........ xD ;S

nu sitter man här o lyssnar på Shirley Clamp o kollar på ytb. Väldigt spännande. Jag missade, dessutom, Idol ikväll :/ allting gick emot mig idag :(

Shiet nu ska ja ta ett bad o gå o lägga mej... måste ju gå upp tidigare imorn för att Julie tvingar ut oss på nån rollteater ;O

aja ska dra nu!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0