Tiiidigt

Ja vi slutade ju 11.30! Fast, klockan 11.30 var det bara jag, Tim, Valle och Daniel kvar. Jag och Daniel dömde och Tim och Valle tittade på. Karrou var också me ett tag! Alla gick efter första set, trodde att matchen var slut. Men lärarna vann till slut, första set förlorade de, men vann de andra två. Så här såg resultatet ut; (det första är 8b) 25-22, 23-25, 21-25
Så lärarna vann mest! Fan vilken spurt Bengt hade, och mats! Och Julie "råkade" få i sig laktos just denna gången...

Men hursomhelst, klassen delades upp i två lag och jag var med i lag 2. Vi förlorade de två första matcherna mot 8a och... något mer, men sen vann vi mot 9b (!!!!) och 8b! Vi var TVÅ mål att komma vidare till semin -.-

Men Sandra sa att ja spela jättebra, så jag är glad! :D:D


När ska vi se titanic? ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

vi ägde ut erat 1-lag :) (y)

2008-12-18 @ 19:35:46
Postat av: Marcus

dom sög xD :P



men vi va bäst x)

2008-12-19 @ 23:29:43
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0