Utmanad av Tessa !

Okej har gått o blitt utmanad av Therese. Ok, ska svara på följande frågor:

Vem är din käraste flickvän?
- Sofia!

Vem är din käraste pojkvän?

- Eh ja, det blir nog Tim det tror jag ;)

Vem litar du mest på?
- Tim, Valle, Pannich, Lovis, TM o Karrou. De är dem som jag anser vara ärligast och som aldrig säger något som de inte ska!

Vem vänder du dig till när du behöver någon?
- Beror på hur problemet ser ut...

Vem är likast dig till sättet?
- Ja, det blir nog Sofia här med!

Vem skulle du vilja ta med utomlands?
- En som står mig nära!

Vem var du med senast?
-
Tim

Vem saknar du mest?
- Sofia

Vem älskar dig mest av alla dina vänner?
- Älskar och älskar...

Vad - Rangordna 1-3

Vad önskar du dig mest just nu?
-
1. Jag vill till ett varmt land!
   2. Längre jullov
   3. Ner till gotland!!!

vad önskar du dig inte mest av allt just nu??
- 1. Att någonting allvarligt skulle hända någon i min närhet
  2 .....
  3......

Vad betyder mest för dig?
- 1. Familj
  2. Vänner
  3. Bra musik


Vad får dig på bättre humör?
- Glada människor och folk med humor!

Vad får dig på sämre humör?
- 1.Kanada! (jaja, elevstödjare hit och dit..)
  2. Deppiga människor eller folk utan humor
  3. Dåliga betyg / Peder


Vad saknar du?
- Jag saknar... Jag vet faktiskt inte, återkommer med frågan ;)

Vad är dina nyårslöften?
- Jag ska träna mer (jogging, badminton etc.)!!

Hur vill du att din framtid ska se ut?
- Oj Herregud, jag vill bo i en villa och ha två glada barn - med humor :) Jag vill jobba inom något administrivt sätt, inget praktiskt för det är mina absolut sämsta områden!

Hur vill du leva ditt liv?
- Jag vill absolut inte vara rik! Aldrig! Jag skulle vilja ha betydande tillgångar, att jag aldrig var i pengabrist. men aldrig rik..

Hur delar du med dig av känslor?
-
Ja, jag är alltid glad så det märks vilket humör jag är på och om det är någonting säger jag det oftast med detsamma!

Hur mår du?
- Frågan känns onödig, men jag mår väl ok... som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0