Sofia gästbloggar igen ;)

Hej , nu var jag här igen ...

... jag har varit uppe i lapparnasland och åkt skidor för fulla muggar . Kom med flyget till Arlanda för någon timme sedan.
Åkte sen till Farsta, där vi slängde av våra stora tjocka feta resväskor i lilla lägenheten. Bestämde oss för att dra hem till Marcus o.c. !!

Sitter här och kollar så att hans dator fungerar, och har precis ätit mat och tittat på TV.

Imorgon ska jag med båten kl. 11.... GUD va skönt att få komma hem ! Har verkligen saknat min lilla Ö <33

NU , ska jag inleda en konversation med Marcus om något kul. Och vi är ganska bra på att hitta på något kul såå...

.....BAMSEKRAMAR FRÅN GOTLÄNNINGEN !!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0