inlägg #100

Ja det är mitt hundrande inlägg på den här bloggen. Gratulera mig! :D:D Gud vad jag längtat efter att få skriva den rubriken xD Det

tja, först och främst så var jag ju på playz idag med Tim och Tom. Spännande! lite bilder:



Vi snackade skräckfilmer hela vägen tillbaka, och tog massa fantombilder. Det här var den enda läskiga bilden - Tim blev till Tom i spegelbilden, åtminstone på mobilen. Nu var det ju inte så stor skillnad kanske...


Vagnen blev helt tom när vi gick på..  sammanträffande? :P


Tom =)



Hela min mattebok är täckt av klotter....







Haha ska tillägna detta inlägg till Lovis (okej, som tack för din fantastiska inlägg som gjorde mig jätteglad :-D:-D:-D)!


 
här är Lovis - allas vår lilla fjårtis :):):)


En klassisk skoldag. Valle läxor upp Tom, Tim skrattar (på) Vevvelin, Löfman pluggar, Carol får hjälp och David flamsar omkring (vilket dock inte syns på bilden :P)


Ronja :P


Det här är Jim som jag och Valle gjorde på hans Wii, det är Tim om 40 år :P

My darling ;-) (Anna alltså)

Pontus på 742 (:


Geek-klassen :P


Karrou... alltid lika melodramatisk :P


Hahaha han är för rolig!!


Haha Alex ser ut som Krum i Harry Potter ;D


hahax :D


Karrou sa precis något beträffande JPs sexualitet ;D

OK, med dom orden lämnar jag er!

// Tack för det 100 inlägget, vill bara säga att jag blir jätteglad om ni kommenterar det här speciella inlägget :D

au revoir, marcus :)

Kommentarer
Postat av: Lovss

vaaaa! det är inget inlägg om mig som jag ser! bara två bland tusen andra! :(

2008-12-07 @ 16:59:13
URL: http://lovss.blogg.se/
Postat av: Marcus

bortskämda männska, det var tre bilder ;)

2008-12-08 @ 08:05:33
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Marcus

btw så är det svårt att tillägna dig ett inlägg då du ALDRIG är med på bild frivilligt, så man får bara konstiga bilder, typ halva ditt öra och sånt :P Om du slutar va så fotoskygg så x)

2008-12-08 @ 08:08:45
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Sofia

Din klass verkar va lite mongo (a)

2008-12-08 @ 21:55:14
Postat av: Ronja

Haha inga bilder på dig? :P <3

2008-12-08 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0