Gerd o Sakari

Ja gick upp vid 12 idag, trots att jag sa till pappa att jag skulle gå upp vid 10. Men men. Jag åt frukost och sen gick vi ut och promenerade i skogen, hamnade i Rågsved och sen gick vi tillbaka. Vi kom hem och duschade och gjorde oss i ordning. Sen gick vi till "grannarna" Gerd och Sakari. Vi skulle äta julbord. Jag är inte så himla förtjust i julmat...

Men ja fick plötsligt jätteont i huvet, tror det är migrän, ont i magen, yr som in i helvete, ont i käkmusklerna (dom låste sig igen) och ont i nacken. Så jag sov två timmar i deras stora, härliga säng och pappa väckte mej o sa att vi skulle gå hem nu. De e bara 400 meter så de e inte så farligt...

Mår piss med annat ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0