#200

Så var vi där igen, inläggen har ökat i farten som tegelstenar inte gör! I april, den 5 tror jag, gjorde jag min blogg. I maj skrev jag få inlägg, under sommaren knappt några om jag minns rätt. Sen, sedan november, har jag skrivit cirka 150 inlägg (!!) Så 75% av alla inläggen skrevs under en relativt kort period, och vi firade ju 100-inlägg den 6:e december, så 100 inlägg på 22 dagar... inte illa... gratulera mej! =)


Playahead...

 funkar igen?!? Som sagt, jag har väl slutat lägga händerna på "Gabriel" haha xD nee men ja fattar inget av va de mena. Men nu funkar allt igen =)

Kommentarer
Postat av: Valls

Grattis, jag gissar på att du når 300 innan lovet är slut ^^

2008-12-28 @ 21:23:05
URL: http://deldemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0