-Rubrik-

Ska bara säga att vi slutade skolan idag (kl 11.45 cirka) för jullov! wohoo! Jag stannade med Amanda och Rossie i skolan (Då en viss TIM dissade mej?) till kvart över 1 och då fick jag skjuts hem. Blev ganska nöjd med mina betyg, fick:

Bild: G
Engelska: MVG
HKK: G
Idrott och hälsa: VG
Matematik: VG
Tyska: VG (!)
Musik: G
Biologi: VG
Fysik: VG
Kemi: VG
Geografi: MVG
Historia: MVG
Religionskunskap: MVG
Samhällskunskap: MVG
Slöjd: G
Svenska: MVG
Teknik: VG

Jag räknar ihop poängen till: 260!  jippi!


Men hursomhelst, sen gick jag hem o satte mej framför datan. Sen åkte jag och mamma och handlade och så släppte hon av mig på träningen (badminton) och jag var färdig redan 8 (henrik, tränarn, brukar dra ut på det!)... Men Henrik ska sluta :(:( Han ska fokusera på skolan..

Haha och alla som spelade på musikalen var skitbra! En extra stjärna till Josefine och Matthias, det lät skitbra!

Mitt när Monja började sjunga på hennes låt så ringde Johanna, och när hon ringer så kommer låten "främling" av Carola och alla kollade på mig som om jag var sinnesjuk! :P

Men tillbaks till storyn, efter det åkte jag hem och blev överraskad av Sofia och dom! Skrämde henne rejält senare... TVÅ gånger ;) Men hon hade med sig Mamma Mia, som jag såg första gången idag, men vi såg aldrig den för hon hjälpte mej med bloggdesign (som ändå aldrig blev av -.-) men det var sååååå roligt att ni droppa förbi!!!! Vill till Gotland!!

Komma efter nyår??

Kommentarer
Postat av: Malin

Äh, jag var ju bäst (Y)

2008-12-20 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0