tråkig engelska-lektion + kalas

Världen har fått ett nytt rekord!!; tråkigaste engelskalektionen! Vi hade en praktikat som följer efter Elin hela tiden, och han höll på o prata om adverb och adjektiv... Han förklarade som en tekanna, man fattade inget. Det hade iafl varit lite roligt om man förstådde vad han ville få ut av oss... t.om. Rosanna o Vevve satt och hade kul o karro räknade minutrarna... Och Elin satt o gäspa!! då har det gått långt! Men vi överlevde, med nöd och näppe.

Igår hade den lille huliganen, d.v.s. min lillebror, sitt lilla kalas... Mina sysslingar kom, d.v.s. alla utom en, och hans kalas var ja på idah istället :) han hade fotbollsturnering. Men min nyaste syssling, som är 1½, är jättegullig... Dock sa jag till henne at hun ikke fick kasta grus på altanen, då kasta hon dom i pannan på mej istället :P

Heute war ich am Hampus kalas :) Han fyller 8! tiden går fort, dock trodde jag han skulle fylla 9... ett år till att plåga honom ^^ vi studsade studsmatta och han flög framåt o skalla min knäskål så han blödde näsblod :-(  Men hans pappa, jonas, var glad idag. de har flyttat till vendelsö o han e färdig me att bygga färdigt huset... öööh, konstig mening ^^ Men iafl, ja kittlade honom och han skulle kittla mej, men det fick han ångra. Han drog tag i mig så jag flög över honom, så bänken som han o tommy satt på rasade  ihop, yngsta sysslingen fick plankor o flisor på sig, tommy flyger upp och välter bordet med glas och skålar som flyger ut över stengången (och över alla övriga gästerna, som alla utom en fick såser och dricka på sig) så alla utom 2 personer blev berörda av jonas kittlingstaktik xD good job, jonas ^^ sen gick jag till farsta o lämna en bok som var 2½ månad sen :/ men de blev ingen avdigt för den :X undrar varför... man vet aldrig... sen fotade jag en kundvagn XD kundvagn  
dessutom röstade folk i trångsund skogås om delning af kommun... jag tror inte det blir en ny kommun, det finns alldeles för få fördelar för det. Folk kan inte vara så dumma att de röstar för!! men folk får göra som de vill o tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0