hkk prov

Ja hinner inte säga så mycket... ja ska ta ett bad o sova... mamma har migrän så ja måste vara snabb xD

jag har arbetat med det där fucking hkk-provet hela söndan!! jag gjorde den där jävla stencilen i fall att jag inte skulle få g, men jag tror... elr hoppas iallafall, att jag får det.  Jag har bara varit på badmintonträningen och ätit pizza me familjen. på bussen till träningen mötte jag shajan, en turk från badmintonen. Han hade inte betalt årsavgiften på 1 och ett halvt år så han fick inte komma. Sedan insåg jag att Carro hade följt efter mej o pontus en grupp, den jävla **. Fan, hon följer efter oss hela tiden, tror att hon kmr få köra me oss. haha, forsätt hoppas!! Sen ska matthias börja oxå, pust! Ja kom 2:a på "turneringarna" i gruppen, och det gjorde jag båda gångerna... men ja borde kommit trea, för tim va sjuk men skulle han vart där skulle han kommit 2 och jag 3. xD Tim hade typ fått lungcancer i foten och pontus va i värmland så ja fick va ensam :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0