April april

Äntligen kan man göra nya inlägg. idag var det första april, som nog de flesta vet, och jag gick bara på en enda luring, men det var halvt. Karro sa att hon såg en ekorre som sprang in i ett träd och jag började skratta, för att det var så dåligt "skämt" men hon trodde att jag gick på det. Jag lurade däremot Pontus, :P
"Såg du Anna Pihl igår?"
"Nej"
"hon DOG!!"
"vaa?"
" ja hennes ex, den där svensken, tog en kniv och skar av huvet på henne"
"Men va??"
"mmh"
"oj, men du skulle inte sagt nåt... ja har inte sett det avsnittet än."
"april april :P"

Idag har jag varit i skolan (sjätte dagen på 4 veckor p.g.a. lov, prao, prao, lov) men det känns som om man har varit där i 7 veckor ^^ hrm, nästa torsdag ska vi ha en heldag med musikalen, det ska bli kul. Jag ska ha på mig musiklärarinnans tighta skjorta och Julies skinnjacka - eller, det är väl kanske inte Julies men xD

Nu ska jag snart börja med tyskan, och jag tänker fortfarande på vad roligt det är att man fotar sig själv varje dag och skriver dagens outfit. Jag skulle glömma och skriver definitivt inte varje dag.  XD men det är väl olika från person till person.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Karrous

Vadå att du inte gick på den?!
Erkänn att du gjorde det,
skämtet var inge bra,
men du gick på det!

2008-04-02 @ 21:33:36
URL: http://karrous.blogg.se
Postat av: marcus

Nej, eller jo först. När du sa att du såg en ekorre som sprang in i en gren, men inte sen när du sa att den trillade ner... xD ekorrar är som katter, de haralltid balans

2008-04-03 @ 16:08:16
URL: http://marroux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0